Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:40:08 MET DST

> A nagrywarki DVD 8x - to narazie i tak teoria bo plyt na ktorych mozna by
> nagrac z taka szybkoscia niema w sprzedazy, Nastepna rzecz to ze obecne
Litony
> LG czy inne BTC niby moga nagrywac z 4krotna predkoscia ale na nielicznych
> plytach sie to udaje, a z toshiba narazie nie mialem takich problemow -
jak
> pisze ze na plycie ze mozna z 4x nagrac - to toshiba nagra.

Nie do końca masz rację. Toshiba to faktycznie dobry sprzęt (sam mam czytnik
dvd tej firmy), ale Liteon też jest ok. Wcześniej miałem Plextora który
wypalił tysiące płyt i teraz ktoś inny go katuje a ja mam następną ofiarę
Liteon 811S. Sprawuje się bardzo dobrze, nagrywam na różnych płytach dvd
(memorex esperanza akos tdk verbatim itd) i z żadną nie ma problemów -
wszystkie są czytane na stacjonarnych jak i komputerowych odtwarzaczach. Na
dodatek mam 2lata gwarancji i jak ją zamęczę powiedzmy za rok to dostanę
nową i pewnie wyższy model i tak w nieskończoność. Co do płyt x8 to
wystarczy sprawdzić typ nośnika danej płyty bo się okazuje że niektóre x4
można nagrywać x8 i to działa bo sam sprawdziłem (np. TDK x4, Platinum x4 są
od RICOHJPN, a ten ma specyfikację x8)

deep