Obudowa do 150 zl z dobrym zasilaczem ??? Tracer?

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 15:39:30 MET DST

Bede chyba skladac kompa do ok 1500 zl dla sekretarki z mojej pracy... ;)
Wedlug obliczen starczy na 256 M Ramu, Bartona 2500 (Box), naped CD, plyte
Asrocka i nedzna grafike pewnie R9200...
Problem w tym ze boje sie skladac komputery w typowych tanich obudowach...
wiem ze sklepy i ludzie skladaja mocne komputery w takich obudowach ale
naczytalem sie postow jak to komus bebechy popalilo... a ja nie chcial bym z
wlasnego portfela zwracac.
Moze ktos mi jednak poleci jakies w miare dobre obudowy dop 150 zl ktore
maja lepszy zasilacz niz Codegen ? myslalem o obudowach Tracera za 140 zl -
co o nich myslicie ?