Re: Obudowa do 150 zl z dobrym zasilaczem ??? Tracer?

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 23:19:08 MET DST

Anubis wrote:

> Bede chyba skladac kompa do ok 1500 zl dla sekretarki z mojej pracy... ;)
> Wedlug obliczen starczy na 256 M Ramu, Bartona 2500 (Box), naped CD, plyte
> Asrocka i nedzna grafike pewnie R9200...
> Problem w tym ze boje sie skladac komputery w typowych tanich obudowach...
> wiem ze sklepy i ludzie skladaja mocne komputery w takich obudowach ale
> naczytalem sie postow jak to komus bebechy popalilo... a ja nie chcial bym z
> wlasnego portfela zwracac.
> Moze ktos mi jednak poleci jakies w miare dobre obudowy dop 150 zl ktore
> [...]

Tracer?
Nie radziłbym. Zasilacz 300W z Tracera spalił się już w piątej dobie pracy
serwerka (Asus A7V8X, Athlon 2000XP, 256MB RAM, HDD40GB, grafika? Jaka
grafika - ATI Rage 128). Zrobił to w momencie gdy system był bardziej
obciążony kompilacją...

Miał to być tymczasowy zasilacz zanim nie kupię czegoś lepszego - no to był
:-)
Teraz jest tam Codegen 350W.

Z kolei w innym zasilaczu, też takim z obudowy za 100zł zalągł się
świerszcz: przetwornica zaczęła wydawać z siebie skwierczący dźwięk już po
roku ciągłej pracy. Wolałem nie czekać aż wybuchnie -> Enlight...

IMHO, sam zasilacz powinien kosztować nie mniej niż 200zł :-(

--
Wojciech Gazda
* Home page        - http://trurl.asua.org.pl            *