Re: Obudowa do 150 zl z dobrym zasilaczem ??? Tracer?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 17:50:21 MET DST

> Bede chyba skladac kompa do ok 1500 zl dla sekretarki z mojej pracy... ;)
> Wedlug obliczen starczy na 256 M Ramu, Bartona 2500 (Box), naped CD, plyte
> Asrocka i nedzna grafike pewnie R9200...
> Problem w tym ze boje sie skladac komputery w typowych tanich obudowach...
> wiem ze sklepy i ludzie skladaja mocne komputery w takich obudowach ale
> naczytalem sie postow jak to komus bebechy popalilo... a ja nie chcial bym
> wlasnego portfela zwracac.

sklepy patrza jak wypchnac towar ... jak sie uda i ktos uzywa wypasiony
sprzet do stawiania pasjansa to sie nie spali:)

> Moze ktos mi jednak poleci jakies w miare dobre obudowy dop 150 zl ktore
> maja lepszy zasilacz niz Codegen ? myslalem o obudowach Tracera za 140
zl -
> co o nich myslicie ?

tzn. z moich doswiadczen wynika, ze zarowno codegen jak i megabajt (zasilacz
w obudowie tracer) reprezentuja podobna jakosc wiec jedynym zabezpieczeniem
ktore tam znajdziesz bedzie bezpiecznik, ktory potrafi przezyc kilka awarii
takiego zasilacza:))) czyt. zasilacz spali ci kilka razy kompa a bezpiecznik
bedzie caly:)))

Najtansze z tych lepszych to obudowy Modecom z zasilaczami tez samej firmy
... sa one troche lepiej wykonane od tego tanszego chlamu i bezpieczniej tam
cos wkladac, co wcale nie znaczy, ze maja jakies porzadne zabezpieczenia ...
poprostu sa mniej awaryjne. No i nie kupisz tego raczej za 150zl ...