Re: Obudowa do 150 zl z dobrym zasilaczem ??? Tracer?

Autor: axell (axell_at_wywalTo.op.pl)
Data: Wed 07 Apr 2004 - 16:14:58 MET DST

> Bede chyba skladac kompa do ok 1500 zl dla sekretarki z mojej pracy... ;)
> Wedlug obliczen starczy na 256 M Ramu, Bartona 2500 (Box), naped CD, plyte
> Asrocka i nedzna grafike pewnie R9200...

A możesz powiedzieć po co sekretarce taki sprzęt ?

> Moze ktos mi jednak poleci jakies w miare dobre obudowy dop 150 zl ktore
> maja lepszy zasilacz niz Codegen ? myslalem o obudowach Tracera za 140
zl -
> co o nich myslicie ?

A jakie jest Twoje kryterium dobrej obudowy. Jeżeli dobra obudowa
= cicha obudowa z dobrym zasilaczem, to za 150 zł to możesz poszukać
 jakiś średni (dobry dla sekretarki, chociaż kto wie) zasilacz, albo dobry
 wentylator do zasilacza, ale na pewno nie dobrą obudowę z dobrym
 zasilaczem.

--
axell