Re: Jakie dyski do RAID'a???

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 19:50:46 MET DST

Użytkownik "Wiesław Lubas" <vieniu_at_math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
> A umiesz czytac _ze zrozumieniem_ ??
>
> "Nie grzeszą wydajnością" nie oznacza nie działają, nieprawidłowo działają
> itp...
> Seagate w RAID nie dają spodziewanego wzrostu wydajności, to chciał
> powiedzieć (napisać) przedmówca.

A kolega rozumie co oznacza: "bez problemu "?
I co oznacza termin "spodziewany transfer"? :)

Myślę, że transfer na poziomie 70MB/s nie jest grzechem,
a na liście pojawiły się ostatnio informacje, że te dyski
w ogóle nie chcą współpracować jako macierz...
Dlatego te plotki dementuję....

Jeżeli ktoś spodziewa się większego transferu to niech zaiwestuje w dyski
15Krpm....
lub macierz z 4-ema dyskami.

ax