Start po twardym resecie - problem

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 19:44:02 MET DST

Witam,
w komputerze optimusa mam dziwny problem. Pojawił się z dwa tygodnie
temu.
Przy włączeniu komputera monitor nie wstaje, pomaga dopiero reset na
obudowie, czasem druga próba.
Często komputer się wiesza, czy w Windowsie czy nawet na ekranie
startowym z logo Epa itp....
Równie często w trakcie pracy potrafi się nagle, bez powodu sam
zrestartować, jakby ktoś wcisnął reset na obudowie, lub wystarczy kliknąć
myszką i natychmiast jest reset.
Sprawa dziwna jest, ale już kiedyś czytałem o podobnym czy nawet
identycznym problemie, jednak nic teraz znaleźć na to nie mogę.
Płyta główna Silver Star SST-5870MP na VIA 694X, mostek 686B, pamięć 128
MB SDRAM kostki NOVA (oryginalnie dostarczone do komputera przez
Optimusa).
P.S. taśmę dysku twardego testowo wymieniłem - bez zmian.

Proszę o pomoc!

Grzegorz