Re: Jak wyciąć otwór ??

Autor: 666 (j666_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 14:04:17 MET DST

Ja bym to robił otwornicą do metalu z ostrzem bimetalowym, różne średnice
dostępne produkcji m.in. Ultra AEG Bosch komplet składa się z uchwytu z
wiertłem prowadzącym i nakręcanej otwornicy bimetalowej.
JaC

> Wycinalem w sciance gornej otwor na wiatraczek - robilem to tak:
> Z obu stron przykleilem biala folie (samoprzylepna - zabezpieczajaca
powierzchnie przed ew. uszkodzeniami), od wewnetrznej strony narysowalem
wzor otworu, nastepnie jakies 2 - 3mm od wyrysowanej krawedzi wiertarka
wywiercilem najpierw 3mm, a potem 7mm dziure (ta pierwsza po to zeby latwiel
wywiercic 7mm wiertlem) na ostrze wycinarki, nastepnie wycinarka wyciolem
otwor, na koniec pilniczek.