Re: Za wysoka temperatura procka

Autor: Yaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 14:16:51 MET DST

przesmarowałem coolera i założyłem jeszcze raz. Mieliście rację. Na CPU
temperatura spadła o ponad 20C. Na coolerze było widać jakąś ciemną plamkę
którą było ciężko usunąć. Tak jakby się pasta przepaliła czy coś w tym
stylu. Teraz jest jak trzeba. A tak przy okazji. Na płycie są różne
dodatkowe gniazda na wentylatory. Od CPU aczywiście, ale są też na zasilacz-
power fan i system fan. Nigdy nie widziałem zasilacza z wyjściem do
podłączenia na płytę. Więc niby czemu to służy?