Re: Jak wyciąć otwór ??

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:51:55 MET DST

Użytkownik " 666" <j666_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Ja bym to robił otwornicą do metalu z ostrzem bimetalowym, różne średnice
> dostępne produkcji m.in. Ultra AEG Bosch komplet składa się z uchwytu z
> wiertłem prowadzącym i nakręcanej otwornicy bimetalowej.
> JaC

Drożej wyjdzie zakup tej otwornicy wraz z uchwytem prowadzącym niż oddanie
tego do warsztatu ślusarskiego. IMHO dla jednej dziury nie warto kupwac
sprzętu. Są twardziele który potrafia wyciać taki otwór nawet ręcznie ..
trasujac owal i nawiercając go wewnatrz lini małym wiertłem jak najbliżej
siebie ... pozniej wyciąć wnetrze i okrągły pilnik w garść ... pracochłonne
i trzeba mieć talent. Mozna tez bawic sie Dremelem i tarczą dentystyczną ale
tu efekt mze byc nienajciekawszy.

Pozdrawiam