Re: Za wysoka temperatura procka

Autor: Jarek (chio_at_ds2.pg.gda.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 01:22:22 MET DST

Cuś musiałeś skopać z założeniem coolera. Temperatura napewno nie powinna w
takiej konfiguracji przekraczać 60st (u mnie na maxa było 54 po długiej
pracy - płyta Asus, reszta to samo). Zwisy masz właśnie z powodu wysokiej
temperatury. Najprawdopodobniej przy 90st płyta odcina zasilanie od procka.
Użytkownik "Yaro" <ptica27_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Założyłem na Athlona 3200+ coolera Spire WhisperRock IV i mam mały
problem.
> MBM pokazuje mi temperatury: case 34C, CPU 80C !!!, North Bridge 41C. 80C
> chyba trochę za wysoko dla CPU. Między prockiem a coolerem jest pasta
Arctic