Re: Problem z serwisem!

Autor: Michał (michalt4_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:11:14 MET DST

> przetestuj dokladnie jak masz mozliwosc na jakims innym chieftec'u ...
> nie mam zaufania do zwyklych zasilaczy ...

No niestety na razie nie mam możliwości sprawdzenia na innym
chieftec'u. ale moim zdaniem te same błędy na zasilaczu chieftec'a
który ma niecały tydzień jest trochę dziwne, poza tym sprawdziłem
od razu w praimie i po 40 minutach się sypnął z nowiutkim
zasilaczem, problemy z płytą lub procesorem miałem od początku,
najpierw kosmiczne temperatury, teraz restary, prime95 i inne