nazwy plikow (katalogow)z inna strona kodowa

Autor: KS (konradziks_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:30:50 MET DST

mam problem poniewaz nie moge w zaden sposob wejsc do katalogow na jednym z
dyskow , wywala mi komunikat ze posiada on inna strona kodowa. Jego nazwa
sie zmienila i zamiastnnie ktorych liter powskakiwaly"krzaczki". Stalo sie
tak kiedy chcialem zrobic backup za pomoca starego ghosta(wersja dos), po
otworzeniu ghosta i wyswietleniu zawartosci dysku. Po powrocie do Windowsa
niektore katalogi z tego dysku sa juz nie do otworzenia, czy ktos mam pomysl
jak otworzyc te katalogi ?

-probowalem zmieniac nazwy katalogow (sa nie do ruszenia w zaden sposob)
-probowalem poszperac w ustawieniach regionalnych, dodajac rozne typy
czcicionki itd.

niestety wszysko bezskutecznie

pozdrawiam KONRAD