Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 10:33:45 MET DST

> Ja wiem o co chodzi, tylko, że np za restarty komputera według
> człowieka w serwisie winny jest XP, bo w XP to się zdarza, tylko na
> starej konfiguracji restartowanie się systemu było dla mnie praktycznie
> czymś niespotykanym.

samoczynne restarty systemu to nie jest normala rzecz wiec czlowiek z
serwisu niech nie opowiada takich bzdur ... mi od 2 lat jak uzywam XP
nie zdarzyl sie ani razu taki restart ...
z zawieszaniem jest podobna sytuacja ... zdarzylo mi sie tylko raz czy 2
przy konfigurowaniu nowego sprzetu pod USB a pozniej juz chodzil
bez zarzutu ...

BTW: najczesciej powodami restartow jest za wysoka temperatura
i za slaby zasilacz ... jezeli to jest teraz standardem w sklepach to
strach w tej chwili cokolwiek kupowac ... nie wiem co to za oszczednosc
wymieniac komus co pol roku zasilacz na nowy ...

> Co do zasilacza, właśnie na początku myślałem, że
> wszystkiemu winny jest zasilacz i wymieniłem stary 300W na chieftec'a
> 360W, ale nic się nie zmieniło. Co do napięcia 12V, to na
> starym zasilaczu jest troche lepiej, bo napięcie jest w granicach
> 11,6-11,7, nie pamiętam już dokładnie.

przetestuj dokladnie jak masz mozliwosc na jakims innym chieftec'u ...
nie mam zaufania do zwyklych zasilaczy ...