Re: Problem z serwisem!

Autor: Radzio (h.radziejewski_at_derby.waw.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 11:52:45 MET DST

Użytkownik "Michał" <michalt4_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich.
> Może macie jakieś
> propozycje, w jaki spób mógłbym udowodnić wadliwe działanie
> procesora lub płyty, bo jak na razie to moje argumenty nie są chyba za
> dobre dla serwisu. Może mam liczyć w exelu 2+2 i jak wyjdzie mi 5 to
> wtedy dopiero się zgłosić, bo ten błąd wtedy chyba nie zostałby
> olany, hmmm albo dowiedziałbym się, że to wina exela... W sumie to
> zwalanie winy na system lub oprogramowanie jest na rękę dla seriwsu,
> ale do mnie te argumenty nie trafiają, więc póki mam te błędy będę
> walczył o swoje ...

Ten serwis to jakaś pomyłka... Wydałeś spore pieniądze, sprzęt nie działa
właściwie,
a firma nie chce ci pomóc?! Dziwna sprawa. Porządne firmy, to w takich
przypadkach
biorą od ciebie komputer i testują go dotąd, aż rozwiążą problem. Osobiście
udałbym się
do serwisu i przerobił ich na wiury... może w ten sposób coś uzyskasz :))

A tak na marginesie, co to za serwis?

Radzio