Re: Problem z serwisem!

Autor: Michał (michalt4_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 23:34:15 MET DST

> ale wlasnie z takimi bledami ma sie wywalac ... jezeli cos jest nie tak to
> przewaznie wywala jakis tam blad i masz komunikat czy wyslac raport
> o bledach ...
>
> Nie wiem czy uda ci sie u kogos znalezc lepszy zasilacz niz masz obecnie,
> ale jak tylko bedziesz mial mozliwosc to przetestuj koniecznie na innym
> zasilaczu ... Eliminujac zasilacz zostaja ci wtedy 2 czesci: plyta i procek

Ja wiem o co chodzi, tylko, że np za restarty komputera według
człowieka w serwisie winny jest XP, bo w XP to się zdarza, tylko na
starej konfiguracji restartowanie się systemu było dla mnie praktycznie
czymś niespotykanym. Co do zasilacza, właśnie na początku myślałem, że
wszystkiemu winny jest zasilacz i wymieniłem stary 300W na chieftec'a
360W, ale nic się nie zmieniło. Co do napięcia 12V, to na
starym zasilaczu jest troche lepiej, bo napięcie jest w granicach
11,6-11,7, nie pamiętam już dokładnie.