Re: jak złapać obrazek

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 11:09:38 MET DST

DeJotPe wrote:

> a z nakładką VMR9 (alboinnymi nakladkami wideo) tez daje radę?

Tutaj niestety przeszkadza technika Overlay'a - "ptaszek" przy DIRECTX.CPL
działa tylko z aplikacjami korzystającymi z "całego" DXa, a nie tylko z
jednej "podskładowej", czyli DirectShow... Czyli ta technika zadziała,
jeżeli wyłączy się overlaya ;-(

P.S. Pytanie dodyczyło złapania obrazka z gry, a nie z karty tv ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|