Re: sieć

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 23:44:49 MET DST

Halo, in news:c4na4d$92g$1_at_kastor.ds.pg.gda.pl, MAYDAY hat
geschrieben:

> jakie urządzenia będą mi potrzebne do współdzielenia połącznia?
> Chciałbym aby nie potrzebny był do tego celu jakiś komputer z 2
> sieciówkami, tylko jakieś inne rozwiązanie.

A jakiego rodzaju jest to łącze? Jeśli to na przykład Neostrada to
potrzebny jest modem ADSL, router i switch. Za około 300-400zł można
kupić urządzenie, które ma to wszystko wbudowane.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,