Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 22:51:21 MET DST

> Co do 3dmarka, to wywalał mi się
> już parę razy, ale jak pisałem na początku z błędami windowsa,
> więć trudno byłoby mi udowodnić, że to wina powiedzmy procesora a
> nie systemu.

ale wlasnie z takimi bledami ma sie wywalac ... jezeli cos jest nie tak to
przewaznie wywala jakis tam blad i masz komunikat czy wyslac raport
o bledach ...

Nie wiem czy uda ci sie u kogos znalezc lepszy zasilacz niz masz obecnie,
ale jak tylko bedziesz mial mozliwosc to przetestuj koniecznie na innym
zasilaczu ... Eliminujac zasilacz zostaja ci wtedy 2 czesci: plyta i procek