Re: Problem z serwisem!

Autor: Michał (michalt4_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 22:26:12 MET DST

> I na koniec jeszcze jedno pytanko: czy kupiles w tym sklepie wszystkie
> czesci ?

 Z tego sklepu mam płytę, procesor, pamięć i dvd, reszta z innego. Ale
 to nie zmienia sytuacji, bo takie błędy mam dopiero po wymianie tych
 trzech podzespołów, na starym P4 wszystko było ok. Sprawdziłbym już
 dawno procesor, ale ta płyta nie obsługuje P4 Willamette, więc nie mam
 nawet jak sam sprawdzić. Co do błędów w prime95, to natknełem się
 ostanio na podobny podczas testu prescotta w PClab'ie z tą różnicą,
 że pocesor 3.2 (lub 3.0) był podkręcony na 3.6, a u mnie wszystko
 chodzi na defaultwych ustawieniach. Co do 3dmarka, to wywalał mi się
 już parę razy, ale jak pisałem na początku z błędami windowsa,
 więć trudno byłoby mi udowodnić, że to wina powiedzmy procesora a
 nie systemu.