Re: Problem z serwisem!

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 21:51:57 MET DST

> Sprawdzałem miernikiem i mam napięcie ~11,52(+/-0,02)V. Co do testowania
> na innej płycie, to na razie nie mam gdzie, a w serwisie, też nie miali
> żadnej płyty obsługującej ten procesor, ani procesora który
> obsługiwała by moja płyta. Hmmm w jaki inny sposób mógłbym
> sprawdzić wadliwość procesora lub płyty, może jakiś program,
> którego wynik nie podlegałby dyskusji?

Przewaznie to 3DMark jest wyznacznikiem ... najczesciej w serwisach
zapuszcza sie taki programik do wygrzewania kompa bo na raz
testujesz: grafike, procek i pamiec (jezeli sie nie wywali podczas dluzszego
testowania tzn. ze jest ok)

> W prime95, jak widać było na
> screenie, nie przeszedł nawet minuty testu za drugim razem, a za
> pierwszym razem też za dobrze mu nie poszło. Czy te napięcie 11,5
> świadczy, że zasilacz jest wadliwy?

Jezeli zdarza sie, ze to napiecie spada ponizej 11,4 to juz przekracza norme
wiec
moga sie dziac rozne rzeczy. U mnie wynosi cos kolo 12,2V ... podkrecajac
procka
do 3GHz napiecia sie nie zmieniaja wiec jest to conajmniej dziwne zjawisko,
ze
u ciebie na podobnym zasilaczu (ja mam chieftec HPC-360-302-DF) napiecie
spada.

I na koniec jeszcze jedno pytanko: czy kupiles w tym sklepie wszystkie
czesci ?