Re: Problem z Firewire i kamera cyfrowa

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 09:50:57 MET DST

Uzytkownik "Proximm" <proximmUSUN_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Mam nastepujacy problem.
> Mam plyte MSI na chipsecie VIA + Windows XP SP1 PL. Wlozylem karte
> firewire na chipsecie VIA VT6306, system ladnie ja znalazl, pokazaly
> sie 2 nowe urzadzenia w karcie sieciowej i interfejs 1394 czy jakos
> tak. Podlaczam kamere Sony DCR-TRV30E przez kabel i.. nic.
> Ktos ma juz podobne przejscia z Firewire?

Wszyscy! Chipsety VIA na plycie zawsze gryzly sie z chipsetami Via w
Firewire.
Ja mialem tak, ze moglem zgrywac z kamery na dysk, ale z dysku na kamere
to juz nie. Teraz mam chipset AMD 761 i przy tym samym sprzecie (tzn.
kamera, kartea Firewire) dziala ok.

Rozwiazanie - zmiana plyty glównej. Rozwiazanie 2 - kup FireWire na innym
chipsecie - sa troszke drozsze i trudniej je dostac, ale moze Ci sie uda.