Re: Co można zrobić z płytą ECS K7S5A 1.0

Autor: Rawuk (rawuk_at_wp-ciach.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 10:12:34 MET DST

Użytkownik "Boniek" <mortel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
<ciach>

Powiem Ci tak. Mam ta plyte, tzn. chyba mialem bo wlasnie wczoraj chyba sie
spalila (nie jej wina, 3 dni temu spalil sie zasilacz i przypuszczam ze
dostala po "garach"). Procka do niedawna mialem Durona 1 GHz i 256 + 64
SDRamu 1333 MHz. I jak dobrze XP skonfigurowalem to wszystko mi ladnie
smigalo. A teraz wymiana plyty mnie czeka i tez ECS kupie. IMHO to sa dobre
plyty. Co prawda krecic prockow sie na nich zbytnio nie da ale do zwyklej
pracy zupelnie wystarczaja.

P.S. Po upgrade BIOS-a bedziesz mogl wsadzic Athlona 2400+ . Tak
przynajmniej podaje producent. Dorzuc RAM i bedzie super.

Pozdrofka

--
Rawuk GG 2506721
ECS k7s5a Sis735 & Asus P4PE i845