Problem z Firewire i kamera cyfrowa

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 08:11:42 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem.
Mam plyte MSI na chipsecie VIA + Windows XP SP1 PL. Wlozylem karte
firewire na chipsecie VIA VT6306, system ladnie ja znalazl, pokazaly
sie 2 nowe urzadzenia w karcie sieciowej i interfejs 1394 czy jakos
tak. Podlaczam kamere Sony DCR-TRV30E przez kabel i.. nic. Ani nie
drgnie. Wczesniej mialem plyte na SIS'ie z ta sama karta i kamera i
bez problemu wykrywalo na XP. probowalem nawet nowa karte Firewire ze
sklepu (taka sama), inny kabel.. ale tez nic. Probowalem jeszcze na
Abit BE6-II, ale tam to juz tragedia. Jedna karta zawieszala system,
dtuga zas w ogole nie byla wykrywana przez system, takze nawet nie
podlaczalem kamery (Windows 2000).
Szukalem strownikow do kamery, ale jedyne jakie znalazlem to USB.
Szukalem do FireWire, ale tez ie ma, poniewaz XP ma swoje.
Ktos ma juz podobne przejscia z Firewire?
Dzieki z gory za wszelkie odpowiedzi!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"