Re: Problem z Firewire i kamera cyfrowa

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 11:33:02 MET DST

Hej

jakies 2-3 lata temu, gdy rodzice Mojej Ulubionej Kolezanki kupili kamerke
cyfrowa przszlismy podobne problemy. Kupilismy karte FireWire, jakas noname,
wlasnie na VIA. U kolezanki byla wykrywana ale nie dzialala (plyta ABIT
BE-6, na Intelu 440), u mnie w domu (nie pamietam na 100% jaka mialem wtedy
plyte, albo PC Chips M726, na ALi 1621, albo MSI MS-6309 na VIA) zawieszala
system, w pracy (FIC-601, równiez na I440) nie byla wykrywana, w serwisie
firmy gdzie ja kupilismy byla wykrywana i dzialala OK (rowiez na jakiejs
plycie na I440). I nie bylo to sciemnianie sprzedawców bo poszedlem tam z
nimi i karta rzeczywiscie dzialala. Porzadni ludzie (firma Colt z
Grzybowskiej) wymienili na inny egzemplarz tego samego typu (ten nie
zawieszal zadnych komputerów ale i nie dzialal - tylko w serwisie) a gdy to
nie pomoglo bez problemów zwrócili kase. Kupilismy inna karte FW, tym razem
Zoltrixa. Mimo ze rowniez na VIA, ta zadzialala od razu i funkcjonuje
bezproblemowo do dzisiaj.

--
Pozdrovionka
Speedy