gigabyte 7vt600 - arctic cooper silent 2 tc

Autor: temek (tweeter_at_nospam.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 18:20:56 MET DST

witam. mam pytanie, czy na plyte gigabyte'a 7vt600 1394 mozna zalozyc
cooler arctic cooper silen 2tc rev2 ? w tej chwili posiadam
coolermastera hac-v81 ktory nawet na najmniejszych obrotach jest dla
mnie za glosny. mam nadzieje ze artcic bedzie duzo cichszy i rownie
wydajny.

mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy gigabyte'ow, czy normalne sa
wskazania plyty glownej dotyczace temperatury procesora, dokladnie
wynosi to 50 stopni dla bartona 2500+ . u kolegi na asus'ie a7n8x jest
to ok 38-40stopni max.

dziekuje za pomoc.