Re: gigabyte 7vt600 - arctic cooper silent 2 tc

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 22:49:54 MET DST

> mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy gigabyte'ow, czy normalne sa
> wskazania plyty glownej dotyczace temperatury procesora, dokladnie
> wynosi to 50 stopni dla bartona 2500+ . u kolegi na asus'ie a7n8x jest
> to ok 38-40stopni max.

to z ta plyta chyba cos jest nie tak. mialem ta plyte i tez pokazywalo mi
rozna emperature, gdy komputer byl sprawny, to tem byla w granicach 57-60
stopni, gdy cos mi nawalal kontroler pamieci i plyta wariowala to
pokazywalo mi nieraz 100 stopni (tak,jestem tego pewien), ale wymienilem ta
plyte na taka sama, tyle ze nowa i teraz temeprature mam okolo 40-45
stopni, przy tym samym wentylatorze, radioatorze itd itd, tak wiec, stawila
bym na wadliwy (widac ze chyba w wiekszsci tych plyt glownych) czujnik
temperatury.

--
..::KarolGT::.. Powered by Linux Slackware 9.1
AMD ATHLON XP+ BARTON 2500 Gigabyte GA7-VT600 256 DDR 400 MHZ