Re: gigabyte 7vt600 - arctic cooper silent 2 tc

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 10:59:06 MET DST

Uzytkownik "temek" <tweeter_at_poczta.wytnijto.onet.pl> napisal w wiadomosci
> witam. mam pytanie, czy na plyte gigabyte'a 7vt600 1394 mozna zalozyc
> cooler arctic cooper silen 2tc rev2 ? w tej chwili posiadam
> coolermastera hac-v81 ktory nawet na najmniejszych obrotach jest dla
> mnie za glosny. mam nadzieje ze artcic bedzie duzo cichszy i rownie
> wydajny.
>
> mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy gigabyte'ow, czy normalne sa
> wskazania plyty glownej dotyczace temperatury procesora, dokladnie
> wynosi to 50 stopni dla bartona 2500+ . u kolegi na asus'ie a7n8x jest
> to ok 38-40stopni max.

To dlatego, ze ta plyta ma dobrze wyregulowany wskaznik temperatury
procesora i pokazuje zeczywista temperature z diody termicznej w jadrze. Ja
mam np XP 2400 i u mnie temperatura 55-60 stopni, a jak podlaczylem ASUSA,
reszta elementow taka sama, to temperatura byla nizsza. Ja tam wole, zeby
bios mi pokazywal rzeczywista, a nie urojona na zewnatrz procesora. ASUS tez
bierze temperature z diody, tylko troche inaczej ja przelicza. Ja jak kiedys
mialem czujnik na plycie - taki termistorek, to byl posmarowany pasta
termoprzewodzaca i byl przyklejony do procesora, zeby pokazywal zeczywista
temperature.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl