Re: Port Com_pomocy

Autor: noHuman (noHuman_at_op.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 18:22:29 MET DST

Uzytkownik "Juras" <jurek_os_at_priv6.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Witam
> Mam takie byc moze lamerskie pytanie
> Posiadam kompa gdzie na plycie glównej jest tylko jeden port Com w
> zwiazku z tym mam pytanie czy istnieje mozliwosc dolozenia drugiego
> Coma?
> Uzywam kilku urzadzen pod coma i musze za kazdym razem przekladac
> kable.
> To samo pytanie dotyczy portu drukarki które równiez wykorzystuje do
> scanera i takze musze przekladac kabelki.
> Czy istnieja jakies urzadzenia rozszerzajace te porty?
> Pozdro
> [...]

no to do plyty zwykle masz mozliwosc dolozenia sledzia za jakies 10pln i
masz jeszcze 1 port
 jesli poczebujesz wiecej to sa kontrolery co Ci doloza jeszcze 2 COM'y i
jeden LPT , w skaneze nie masz takiej mozliwosci ze drukarke podniego
podlaczasz ?

--
noHuman
S: sorry za ortografie, literówki i cala mase innych bledów co mi sie czesto