Re: Cichy PC czyli chlodzenie woda :)

Autor: darek (dariuszce_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 08:37:48 MET DST

> 1. Z tego co sie domyslilem to pojemnik z woda stoi poza komputerem?
zdecydowanie poza kompem
> 2. Jak to jest z kolejnoscia podpinania? Najpierw chlodzony jest CPU a
potem
raczej CPU -> GPU -> ....... zasilacz na końcu
> procek karty graficznej? Czy nie ma to znaczenia?
ale to chyba nie ma większego znaczenia chociaż producent zaleca jak wyżej
> 3. Co robie z wiatrakiem na karcie graficznej (Hercules Radeon 8500 LE)?
> Odrywam na chama?
napewno nie na chama
zobacz na http://www.benchmark.pl/ chłodzenie wodne pl
> 5. Jest zestaw do kompletnego wyciszenia kompa, tj zasilacz ATX,
chlodzenie
> procka i graficznej. Ja czegos takiego na stronach cpc nie znalazlem.
to dobrze poszukaj

> Inne wskazowki??
proponuje też chłodnice bo rurki są raczej kiepskie

http://www.gazeta.pl/usenet/