Re: GPRS sieć internet z komórki

Autor: Rawuk (rawuk_at_wp-ciach.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 08:47:53 MET DST

Użytkownik "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl> napisał w wiadomości
news:406b5853_at_news.vogel.pl...
> Witam wszystkich.
Witam
>Mam pytanie odnośnie sprzętu (komórki) niezbędnego do
> zestawienia połączenia GPRS i skorzystania z sieci przez komputer. Jaka
> byłaby najlepsza komórka, jak to podłączyć do kompa.
JA uzywam 2 komorek SonyEriccson t65 (zwykly kabelek do COM2) i Nokia
6310i(IrDA)
> Jaki byłby koszt
> takiego łączenia przy uwzględnieniu korzystania tylko z gadu-gadu ?
Jesli nawet bedziesz uzywal tylko GG to troche tego idzie. Korzystam z
promocji jednej z firm komorkowych (nazwy nie wyminie bo i tak ich nie lubie
a to bylaby kryptoreklama) w ktorej mam 0,29 zl za 512 kB i na wieczor jeden
pakiet zazwyczaj wystarcza.. GG zuzywa okolo 20 kB na samo laczenie potem
jest juz spoko. Ale placenie 0,29 zl za 10 kB to juz za duzo (przynajmniej
wedlug mnie) nawet za GG. Bez 100 kB sie zazwyczaj nie obejdzie a to juz 3
zl (w skali miesiaca niezla kasa). Transfer 115 kbps jaki zapewnia GPRS jest
zupelnie wystarczajacy.

Pozdrofka

--
Rawuk GG 2506721