Re: 64 bity

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 08:25:14 MET DST

W dniu 2004-03-31 21:41, Radosław Sokół postanowil napisac:

> To nie jest API Microsoftu, tylko rozwiązanie Intela. A że
> przypomina nieco stary EMS i wymaga własnego API... Cóż,
> niektóre programy warto skomplikować, by skorzystać z
> olbrzymich przestrzeni dodatkowej pamięci.

To nie jest API Microsoftu? LOL. Przeczytaj dokładnie ten artykuł co
dałem linka w poście powyżej (ten do PC Kuriera).

> A nie widzisz, że stworzyli? ;) Od Pentium Pro każdy serwe-
> rowy procesor Intela bez problemu obsługuje 36-bitową szynę
> adresową.

Chyba napisałem:
"Wyjątki: choćby"
czyli podałem jeden wyjątek i napisałem, że nie jest on jedynym.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-