Re: BIOS Compaq Armada?

Autor: Hobbit (bogusia_at_gazeta.pl.xx)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 19:48:47 MET DST

Był 29 marzec (poniedziałek) godzina 23:40, gdy *Michal Kawecki* napisał(a)
i ogłosił(a) na - pl.comp.pecet

[ciach]

Niestety, nie działa i nie mogę wejśc do BIOS. COM1 zawsze rozpoznaje
myszkę serial, a później instaluje PS/2. Dam sobie spokój. Oddam gościowi i
niech on się martwi. Ten notebook był mi potrzebny tylko jako "czytacz"
central w firmach i jako "czytacz" urządzenia do diagnostyki silników.
Dzięki za pomoc :)

Bogumiła K. - bogusia.k[@]gazeta.pl
Opluwając kogoś uważaj, bo możesz sam sobie napluć w twarz!