Re: problem z modemem

Autor: Mad_Lamer (atarian_at_fuck.spam.o2.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 19:44:52 MET DST

Użytkownik "s(00)mal" <soomal_at_gazeta.xxx> napisał w wiadomości
> U mojego ojca w pracy jest zainstalowany modem Pentagram (chyba Omen, w
> kazdym razie na chipie Conexhant - Controlless). Gdy laczy sie z netem
> polaczenie jest zrywane po jakims czasie, najczesciej bardzo krotkim.
>
> Czy moga miec z tym zwiazek "ustawienia polaczenia", czy raczej "zly"
> driver?
>
> Jak ustawic polaczenie by bylo jak najtrudniej zrywalne?
Gdzieś w opcjach jest takie coś, że można ustawiać, żeby nie zrywało linii,
gdy nie są pobierane żadne dane. W outlooku też mogą być dwa problemy:
1. Konto pocztowe jest skonfigurowane na łączenie się przez inny numer, z
którym obecnie połączony jest komp
2. Ustawione jest, żeby zrywało połączenie zaraz po odebraniu poczty
No i oczywiście sprawdź linię telefoniczną, może jest uszkodzona.

Pozdrawiam
Mad_Lamer