Re: ilosc obrotow

Autor: amfi (amfi1an_tysp_am_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 09:43:36 MET

"Tomasz Cenian" <aaa_at_bbb.ccc.dd> wrote in message

> Właśnie też ciekaw jestem jakie to napędy. Bo mój combo LG niestety
pracuje
> tak samo przy ogladaniu filmu z CD jak i innych czynnościach (można to
> doskonale na ucho zauważyć). Są specjalne programiki wyciszające napędy,
> które wymuszają na CD mniejszą liczbę obrotów, ale napędy same w sobie?...

hmm, czyżbym wybiegł w przyszłość???

Mam Asusa i zauważyłem, że zwalnia w zależności od potrzeb. Programiki
mające na celu zwalnianie jego prędkości nie działają na nim.
Postaram się przyjrzeć temu bliżej, może tylko sprawia takie wrażenie.
Brejdak ma LG i rzeczywiście tam keci na maksa (robiąc kupę hałasu).

Pozdrawiam

Amfi