Re: ilosc obrotow

Autor: Tomasz Cenian (aaa_at_bbb.ccc.dd)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 00:05:04 MET

Użytkownik "amfi" <amfi1an_tysp_am_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> "Zygi" <zygmunt15_at_interia.pl> wrote in message

> Nie ma sensu kręcić płytką ile się da, jeżeli nie jest to potrzebne,
> elektronika napędu CD-ROM jest tak zaprogramowana.
> Przy kopiowaniu filmu na dysk OS ciągle odczytuje nowe porcje danych z CD,
> elektronika CD to zauważa i daje z napędu ile można.
> Przy oglądaniu filmu częstotliwość odwołania do CD jest mniejsza, znowu
> elektronika CD wykrywa taką sytuację i zmniejsza obroty.
> Wszytko po to aby było optymalnie.

Właśnie też ciekaw jestem jakie to napędy. Bo mój combo LG niestety pracuje
tak samo przy ogladaniu filmu z CD jak i innych czynnościach (można to
doskonale na ucho zauważyć). Są specjalne programiki wyciszające napędy,
które wymuszają na CD mniejszą liczbę obrotów, ale napędy same w sobie?...

--
tomasz cenian tcenian at wa dot home dot pl