Re: Pochwalę się!

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 09:31:22 MET

Zacny Saiko Kila wszem tu ogłosił
> Proces "Piotr K." <pk_at_idf.wywal.pl> zwrócił błąd:
>
> Gratulacje !

Dzięki!

> Ale naprawde wykorzystales wszystkie mozliwosci jakie dawalo
> oprogramowanie do BT i do Twojego telefonu ? Czy udawalo sie np. wlaczyc
> transfer plikow czy synchronizacje z Outlookiem a wykrzaczalo sie tylko
> przy laczeniu z internetem ?

wogóle nie chodził z oprogramowaniem Nokii i z niczym. Przy jednym BT
widział go program, przy innym nawet to nie. Podobno Nokie tak mają, a np
Eryki czy inne Sagemy z tym samym BT pójdą bez problemu. Nokia potrzebuje
swojego firmowego.
I jakich dongli uzywales, jesli pamietasz ?

a co to?
> Ja nie mam takiej nokii, ale slyszalem, ze ma dobre polaczenie przez
> IrDe, w porownaniu do innych telefonow.

Jestem zachwycony. Pracowałem przez ostatnie dwalata w pewnej firmie i
miałem laptopa i N6310i. Ze względu na pracę w terenie i jej charakter
często korzystałem z netu w ten sposób. W porównaniu z tym co mam teraz był
syf straszny. Połączyć udawało się za co którymś razem, po nieudanym trzeba
było restartować kompa lub telefon (w2000, 128MB Cel 1200). A tu u mnie na
Celku 566/638, 128MB i W98se chodzi extra
BT jest jednak chyba wygodniejsze.
> Uzywam z s55 i dziala bezproblemowo (tez Idea) a z IrDa czesto przerywalo
> polaczenie (przy poruszeniu telefonu itp.).

Po doświadczeniach z kabelkiem to ja się teraz cieszę dziecko

--
-----Piotr K.