Re: ilosc obrotow

Autor: amfi (amfi1an_tysp_am_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 10:40:23 MET

"amfi" <amfi1an_tysp_am_at_interia.pl> wrote in message

> Mam Asusa i zauważyłem, że zwalnia w zależności od potrzeb. Programiki
> mające na celu zwalnianie jego prędkości nie działają na nim.
> Postaram się przyjrzeć temu bliżej, może tylko sprawia takie wrażenie.

Jeżeli chodzi o ASUS-a:
http://pl.asus.com/news/2004/20040114.htm

cytat:
Smart Speed jest technologią automatycznie dopasowującą prędkość odczytu
płyty do aktualnie uruchomionej aplikacji. Dzięki temu napęd rozpędza płytę
do dużych prędkości obrotowych tylko wtedy, kiedy jest to naprawdę
konieczne. W pozostałych przypadkach płyta obraca się wolniej, a co za tym
idzie także ciszej. Rozwiązanie to dodatkowo wydłuża czas życia napędu i
nośników.

Pozdrawiam

Amfi