Re: Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ... <<

Autor: Grendel (god_at_heaven.gov)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 16:04:32 MET


15 Mar 2004 13:58:36 +0100, na pl.comp.pecet, beriam napisał(a):

> powiedzialem , co sie stalo- a sprzedawca odrzekl ze gwarancja nie obejmuje
> spalonych chipow ??

pier^Hjest w błędzie. Jeśli twierdzi, że 'tak się czasem dzieje' to tym
samym przyznaje, że jest to wada fabryczna, albo błąd użytkowaniu twardego
dysku (np. przegrzanie). Jeśli jednak jest to wina użytkownika, to
producent/sprzedawca (whatewa;)) musi udowodnić winę użytkownika.
Po to bozia natchnęła producentów do stworzenia technologii SMART, żeby
takie rzeczy sprawdzać.

-- 
Grendel


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:57:31 MET DST