Re: Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ... <<

Autor: beriam (beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 18:43:56 MET


tak mi powiedzial czlowiek zajmujacy sie serwisem w sklepie, ale twardy
poszedl dalej w polske i trudno wyczuc jak temat potoczy sie dalej ...
Facet w sumie spox, dodal ze plusem jest to, ze dysk ma tylko 2 miechy ...

Pozdraiwam serdecznie M

> 15 Mar 2004 13:58:36 +0100, na pl.comp.pecet, beriam napisał(a):
>
> > powiedzialem , co sie stalo- a sprzedawca odrzekl ze gwarancja nie
obejmuje
> > spalonych chipow ??
>
> pier^Hjest w błędzie. Jeśli twierdzi, że 'tak się czasem dzieje' to tym
> samym przyznaje, że jest to wada fabryczna, albo błąd  użytkowaniu twardego
> dysku (np. przegrzanie). Jeśli jednak jest to wina użytkownika, to
> producent/sprzedawca (whatewa;)) musi udowodnić winę użytkownika.
> Po to bozia natchnęła producentów do stworzenia technologii SMART, żeby
> takie rzeczy sprawdzać.
>
> --
> Grendel

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:57:34 MET DST