Re: LiteOn LDW-811s vs. NEC ND-2500

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 15:58:01 MET

Dnia 2004-03-15 09:23, Użytkownik Ukcio napisał:

> Zdecydowałem się na zakup nagrywarki DVD, rozważam te dwa modele, poproszę
> grupowiczów o poradę który model wybrać, lub może jakiś inny - ograniczeniem
> jest budżet do 600 PLN.

Mam 811s i nie mam z nią problemów - pali tanie płyty bezproblemowo (+ i
-). Dodatkowo w przyszłości (niedalekiej) kupując LiteOn`a będziesz mógł
sobie wgrać scrackowany bios od innego modelu i mieć pełne 8x8x. Ludzie
już sobie robili upgrade`y z 401_at_411 do 811 - podobno działa.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl