Re: Re: >>Dysk padł (dymek) The End -Pytanko ... <<

Autor: beriam (beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Mar 2004 - 13:58:36 MET

witam ponownie...
dzis zanioslem dysk(HDD maxtor 120GB) do sklepu gdzie go kupilem,
powiedzialem , co sie stalo- a sprzedawca odrzekl ze gwarancja nie obejmuje
spalonych chipow ??
Przy okazji dodal, ze czasem sie tak dzieje, wiec do qur... nedzy o co biega ??
Dodalem ze dysk ma niecale dwa miechy, a on z wielka lacha przyjal go
warunkowo ;o( Standard 14 dni, ale juz zapowiedzial mi, ze raczej to nie
przejdzie ...
Czy to jest normalne ??

Pozdrawiam serdecznie