Re: Problemy z wieżą podłączoną do komp.

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 22:46:23 MET

> Jak nie skoro tak zrobiłem :)

Taa, fizycznie to mozesz i suszarke tam podlaczyc, tylko trzeba wtyczke w
suszarce zmienic ;) Mi chodzilo o to, ze na wejsciu Phono jest filtr ktory
dopasowuje sygnal z GRAMOFONU do wejscia wzmacniacza wiezy, jesli puscisz
tam sygnal z kompa (czyli taki jak chcesz miec na wyjsciu) to ten filtr ci
go zmieni a wzmacniacz wzmocni ten zmieniony, dlatego miedzy innymi musisz w
kompie ustawiac minimalna glosnosc i dlatego masz przesterowany dzwiek.

> jak podłączałem do "PHONO" to z trzech trybów pracy: "TAPE", "TUNER" i
"PHONO"
> wybierałem oczywiście "PHONO", a teraz jak podłącze do wejścia CD/AUX to
co
> mam wybrać - też "PHONO"?

Moim zdaniem skoro nie masz do wyboru trybu aux to nie masz takiego wejscia,
to co jest na przednim panelu to raczej jest wyjscie (przez to wyjscie
mozesz podlaczyc wieze do kompa i nagrywac dzwiek z wiezy np radio i kasety
na kompa, np do mp3, wave). Jesli masz jakiekolwiek pojecie o lutowaniu to
zrob sobie takie 2 filterki antyRIAA (wyjdzie ci jakies 3zl za oba) i nie
bedziesz mial problemu. U siebie mam podlaczona wieze wlasnie poprzez takie
filtry i w kompie mam ustawiona glosnosc na maxa, jak w wiezy podkrece
glosnosc na maxa to nie ma zadnych trzaskow ani zaklucen (no chyba ze
wrzaski sasiadow, zebym sciszyl to cholerstwo mozna uznac za zaklucenia ;)).

--
Pozdrawiam,
Shadow