Re: Problemy z wieżą podłączoną do komp.

Autor: Voltage (voltageWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Mar 2004 - 17:57:36 MET

> Taa, fizycznie to mozesz i suszarke tam podlaczyc, tylko trzeba wtyczke w
> suszarce zmienic ;) Mi chodzilo o to, ze na wejsciu Phono jest filtr ktory
> dopasowuje sygnal z GRAMOFONU do wejscia wzmacniacza wiezy, jesli puscisz
> tam sygnal z kompa (czyli taki jak chcesz miec na wyjsciu) to ten filtr ci
> go zmieni a wzmacniacz wzmocni ten zmieniony, dlatego miedzy innymi musisz w
> kompie ustawiac minimalna glosnosc i dlatego masz przesterowany dzwiek.

Nie no ja rozumiem i się całkowicie z Tobą zgadzam tylko chodzi o to, że
napisałeś iż tak nie podłącze co można zrozumieć dosłownie czyli, że np.
wejście jest inne i nie ma fizycznie możliwości podłączenia :)

> "PHONO"
> co
>
> Moim zdaniem skoro nie masz do wyboru trybu aux to nie masz takiego wejscia,
> to co jest na przednim panelu to raczej jest wyjscie (przez to wyjscie
> mozesz podlaczyc wieze do kompa i nagrywac dzwiek z wiezy np radio i kasety
> na kompa, np do mp3, wave). Jesli masz jakiekolwiek pojecie o lutowaniu to

Naprowadziłeś mnie na właściwą drogę mówiąc, że muszę podłączyć do AUX i
dzięki Tobie udało się!!! Ale muszę Ci powiedzieć, że przez to co wyżej
napisałeś czyli, że skoro nie mam trybu AUX to, że to raczej nie jest wejście
tylko wyjście o mały włos, a sukces przeszedłby mi koło nosa :) Chodzi o to,
że podłączyłem do AUX i spróbowałem w trybie PHONO - nie działało, bardzo się
zasmuciłem i zrezygnowany poodłączałem wszystko. Zdałem sobie jednak po chwili
sprawę, że nie spróbowałem w dwóch pozostałych trybach - najpierw dałem na
TAPE, ale też nic. Potem przełączyłem na ostatni tryb jaki mi już został i w
który pokładałem najmniejsze nadzieje czyli na tryb TUNER i ku mojemu
wielkiemu zaskoczeniu grało!

> zrob sobie takie 2 filterki antyRIAA (wyjdzie ci jakies 3zl za oba) i nie

Oj jak się cieszę, że nie musze ich robić bo o lutowaniu nie wiem zbyt dużo,
ale myślę, że i tak jakoś bym sobie poradził albo zaangażowałbym sąsiada,
który potrafi wszystko :)

> bedziesz mial problemu. U siebie mam podlaczona wieze wlasnie poprzez takie
> filtry i w kompie mam ustawiona glosnosc na maxa, jak w wiezy podkrece
> glosnosc na maxa to nie ma zadnych trzaskow ani zaklucen (no chyba ze
> wrzaski sasiadow, zebym sciszyl to cholerstwo mozna uznac za zaklocenia ;)).

Teraz też tak mogę :P W kompie głośność na maxa na wieży również bardzo głośno
i kompletnie żadnych zakłóceń!!! :D Wielkie dzięki raz jeszcze za pomoc! 3maj
się.

Razvan