Re: Problemy z wieżą podłączoną do komp.

Autor: Voltage (voltageWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 22:17:00 MET

> jest
>
> Do wejscia Phono wiezy nie podlaczysz bezposrednio kompa

Jak nie skoro tak zrobiłem :)

> jak masz w wiezy
> wejscie AUX to do niego podlacz.

No mam to wejście - dokładnie to jest oznaczone jako CD/AUX (to w '85 było już
CD?? :)) i znajduje się ono z przodu wieży w lewym górnym rogu. Można zobaczyć
na zdjęciu: http://www.pocketcalculatorshow.com/boombox/graphics/sony-fh-
7mk3.jpg
No dobra, jutro spróbuję tak podłączyć, ale czy w takim razie będę musiał coś
zmieniać jeśli chodzi o zworki na karcie jeśli tak mam podłączyć? I dotychczas
jak podłączałem do "PHONO" to z trzech trybów pracy: "TAPE", "TUNER" i "PHONO"
wybierałem oczywiście "PHONO", a teraz jak podłącze do wejścia CD/AUX to co
mam wybrać - też "PHONO"?