Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: -=MaR=- (zne_at_m.cy[ROT-13)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 10:41:55 MET

Dnia: Fri, 5 Mar 2004 10:14:45 +0100, na grupie pl.comp.pecet *Rafał
Bartoszak* napisał(a):

> Tylko ja... :)

Wedle Twego mniemania :)

> Po kilkunastu godzinach pracy z LCD jestem bardzo zmęczony. Piasek w
> oczach, trudności z ostrym postrzeganiem. Nie mam wad wzroku, to po
> prostu zmęczenie. Z monitorem CRT subiektywnie czuję się mniej
> wykończony.

No proszę... i jak tu oceniać odczucia na podstawie posiadanej wiedzy
technicznej. Parametry LCD vel CRT wskazują przecież, iż winno być
dokładnie na odwrót... Ty jednak, w przeciwieństwie do 99% użytkowników LCD
masz inne zdanie co do komfortu pracy z tymi monitorami.
Nie pisz mnie, zatem o zapotrzebowaniach na pasmo, gdyż ja opisuje rzeczy,
które zaobserwowałem - zresztą nie tylko ja - i na tym opieram swe tezy.

Co do ostatniego postu, skierowanego do mej osoby...

"Ten Twój kolega zainstalował nowe sterowniki, prawda ? Wystarczyło, że
inaczej ustawiona jest domyślna jasność, profil i głebia kolorów, gamma i
już masz inne wrażenie..."

...myślisz, że pisząc o poprawie jakości wyświetlanego obrazu nie miałbym
pojęcia o takich rzeczach? Z lekka, nie przesadzasz? :)

--
Pozdrawiam,
Mariusz -=MaR=- Zgorzelec    [ m a r @ z . p l ]