Re: Prosze o opinie na temat tego szmelca :)

Autor: Artur Czeczko (acz.2004-02_at_eno.one.pl)
Data: Fri 05 Mar 2004 - 11:24:33 MET

Użytkownik "-=MaR=-" <zne_at_m.cy[ROT-13]> napisał w wiadomości

> No proszę... i jak tu oceniać odczucia na podstawie posiadanej wiedzy
> technicznej. Parametry LCD vel CRT wskazują przecież, iż winno być
> dokładnie na odwrót... Ty jednak, w przeciwieństwie do 99% użytkowników
LCD
> masz inne zdanie co do komfortu pracy z tymi monitorami.

Skąd wziąłeś te dane o 99% użytkowników?

Ja myślę, że 80% spośród tych 99% chce sobie wmówić, że dobrze zrobili
wydając kasę na mały, drogi monitorek LCD i stąd widzą takie różnice... :)
Weź też pod uwagę, że wielu użytkowników LCD przesiadło się z kiepskich
CRT, które migały, miały nieostry obraz...

> ...myślisz, że pisząc o poprawie jakości wyświetlanego obrazu nie miałbym
> pojęcia o takich rzeczach? Z lekka, nie przesadzasz? :)

To ja się przyłączam: na czym polegała różnica między tamtymi kartami?
Co było inaczej? Brzydsze kolor? Mniej ostry obraz?

Pozdrawiam,
Artur