Re: Sound Blaster Digital czy inny ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 14:43:41 MET

groniec_at_poczta.onet.pl wrote in

> AMD K6-2 400MHz (nie podkręcany bo na tej płycie sie nie da)
> Grafika S3 Virge 4MB PCI (wcześniej S3 Trio64V+ 2MB PCI a wkrótce Matrox

Oto moim zdaniem dwie przyczyny cięcia się filmów. Procesor AMD K6-2 400MHz
z tego co pamiętam ma kiepską wydajność jednostki zmiennoprzecinkowej.
Druga rzecz to karta, która się nie nadaje do oglądania filmów. Ja kiedyś
miałem Celerona 433_at_488 i grafikę S3 na PCI i komputer strasznie kiepsko
odtwarzał filmy. Zmieniłem na GeForce2 MX400 i filmy chodziły bardzo
dobrze. Tak więc w Twojej sytuacji moim zdaniem ważniejsze od wymiany karty
muzycznej jest zmiana grafiki. Poza tym nie wiem czy procek wystarczy.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,