Re: Sound Blaster Digital czy inny ?

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 15:10:26 MET

Użytkownik "Pafnucy" <c-b_at_o2.pl> napisał w wiadomości
groniec_at_poczta.onet.pl wrote in

> AMD K6-2 400MHz (nie podkręcany bo na tej płycie sie nie da)
> Grafika S3 Virge 4MB PCI (wcześniej S3 Trio64V+ 2MB PCI a wkrótce Matrox

Oto moim zdaniem dwie przyczyny cięcia się filmów. Procesor AMD K6-2 400MHz
z tego co pamiętam ma kiepską wydajność jednostki zmiennoprzecinkowej.
Druga rzecz to karta, która się nie nadaje do oglądania filmów. Ja kiedyś
miałem Celerona 433_at_488 i grafikę S3 na PCI i komputer strasznie kiepsko
odtwarzał filmy. Zmieniłem na GeForce2 MX400 i filmy chodziły bardzo
dobrze. Tak więc w Twojej sytuacji moim zdaniem ważniejsze od wymiany karty
muzycznej jest zmiana grafiki. Poza tym nie wiem czy procek wystarczy.

Ludzie człowiek pyta o kartę dźwiękową doskonale wie że komputera nie kupił
dziś rano więc piszę jestem pewien że karta PCI odciąży procesor. A czy
bedzie szło oglądać filmy to inna sprawa. Moim zdaniem wiekszość filmów się
da oglądać choć na pewno sa takie które nie pójda jakieć divx5cośtam itp