Re: Piny, jak podlaczyc? [dlugie]

Autor: Maciek (maciek_d_at_WYTNIJ.icpnet.pl)
Data: Mon 01 Mar 2004 - 14:43:15 MET

    Ech... ;) Proszę, USB:

                  pin
> 1. "VCC" > 1
> 2. "1 - D" > 3
> 3. "1 + D" > 5
> 4. "GND" > 7
> 5. "GND" > 8
> 6. "2 + D" > 6
> 7. "2 - D" > 4
> 8. "VCC" > 2

    A co do...

> 1. "L-OUT"
> 2. "GND"
> 3. "L-IN"
> 4. "MIC-IN" 1
> 5. "R-IN"
> 6. "R-OUT"
> 7. "MIC-IN"
> 8. "GND"

    ...to chwilowo się podaję. Za mało danych, jak dla mnie. Musisz poszukać
innego magika. ;) Nie miałem nigdy doczynienia z tą konkretną płytą i Twoją
obudową; nie powiem Ci, jak podłączyć te kable do mobo. POszperaj na
stronach producenta pudła (manual?) - pewnie nie Ty jeden miałeś taki
problem. W każdym razie - google Twym przyjacielem! ;)
    Pozdr,

MD

--
*****         A w pudle (Anec PlusView1000AMG + PS500W) siedzi:        *****